Sunday, 20 November 2011

cerita kehidupan seorang lelaki dalam percintaan bahagian 5

hari demi hari aku rasakan hidup aku tidak bermakna lagi . . . aku rasa aku perlu pergi jauh dari semua . . .
aku nak bersendirian . . . aku dah tak rasa apa itu erti cinta ? apa itu erti kasih sayang ? . . .
segala pegorbanan aku sia-sia . . . aku dah putus asa dengan semua ini  . . . sampai bila aku nak terus begini . . .
sakit dan terus sakit . . . tapi aku dah niat dalam hati . . . nak bantu dia ? nak beli kan dia laptop ? . . .
niat pasti ditunaikan ? aduh ? sakit la macam ni . . . aku dah tak apa2 ni ? praktikal tinggal lagi 3 bulan  . . .
sempat rasanya aku kumpul duit beli laptop . . . tapi kena makan maggi macam ni . . . maggi pun maggi la . .
janji niat pasti ditunaikan . . . masa berlalu hampir 2 bulan lebih , sedar tak sedar aku kumpul duit . . .
tengok2 ada lah rm800 . . . elok-elok je duit ada rm800 . . . ada kawan nak jual laptop dia rm600 . . .molek sangat la tu . .
hehehe . . aku pun tanpa fikir panjang . . . aku beli laptop dengan kawan aku , terpakai pun terpakai la . . janji tak kena tipu . . .
laptop dia pun baru lagi . . . hehehe . . aku pun ada lagi rm200 ni . . . aku tengok performent laptop tu ok dah . .
cuma ram je kena upgrade  . . . apa lagi aku pun guna kan duit lebih rm200 tu g beli ram . . . upgrade sendiri sudah . . .
selesai upgrade ram . . . aku fomat la system pulak . . . selesai semua . . . aku pun antar email kat awek aku , setelah hampir 2 bulan aku tak contat dia ?...
dah kalau aku contat pun bukan dia nak balas ? kena sakit kan hati dia baru dia nak balas . . . tu pun balas menyakit kan hati aku . . . sampai bila pun tak sudah . . .
so aku antar email pada nya . . . email tu bertulis mengatakan aku nak jumpa dia  . . . selepas sehari habis praktikal . . . bertujuan nak bagi barang  . . .
tunggu dia balas dengan penuh harapan . . . akhirnya harapan aku , tak sia-sia . . dia balas email aku . . . tapi terdapat 3 perkataan sahaja . . .
perkataan dia bertulis ? "bagi orang lain" . . . masa tu aku rasa sakit sangat ? pegorbanan aku sia-sia . . . teramat sedih aku rasa kan . . .
apa yang aku lakukan , segalanya tak mendatangkan apa-apa makna . . . aku rasa jatuh sangat . . . terluka ? . . . tak payah cakap la .  . .
dalam lukanya . . . lepas tu aku antar email lagi . . . kalau barang ni boleh pos orang pos dah . . . tapi tak boleh . . .
aku buntu . . . apa harus aku lakukan . . . walaupun dia tak tahu barang apa yang aku nak bagi . . . dia tak patut kata bergitu . . .
sedih yang teramat aku rasakan . . . sakit . . . aku rasa kalau orang lain kat tempat aku pasti akan merasakan , satu perasaan . . .
perasaan putus asa . . . tapi aku ? entah la . . . masih ada niat nak teruskan ? . . . tapi dalam hati aku ? sebelum apa-apa terjadi ?
aku perlu tunaikan niat aku ni ? kalau tak ? tak senang hidup aku ? . . . aku nekad nak bagi jugak . . . walau apa pun . . . aku pasti bagi . . .
tapi kini aku ibarat burung patah sayap  . . .

1 comment:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete